Guten Morgen allerseits,
Der Erfinder der verzerrten Gitarre und erste Langhaar- und Lumpenlederjackenträger des Rock, Vorbild von John Cipollina und Neill Young ist am. 18. 11. in die ewigen Gitarristenjagdgründe eingegangen.
Auf 76 Jahre hat er es mit seiner halben Lunge gebracht.
Mach's gut Link, wo Du jetzt bist.
ne schöne Jrooß, Mathias
NP: Rumble (was sonst?)
Übersicht
- R.I.P. Link Wray - gestartet von the stooge 21. November 2005 um 09:51h
- Re: R.I.P. Link Wray
- von
Tom(2)
am 21. November 2005 um 11:25
- von
Dan
am 21. November 2005 um 09:58
- von
Tom(2)
am 21. November 2005 um 11:25
Hallo,
er war seiner Zeit weit voraus und hat meiner Meinung nach nie die Aufmerksamkeit bekommen, die er verdient hätte.
Gruß
Dan
Hätt ich jetzt die Möglichkeit würde ich "Jack the ripper" auflegen.
er war seiner Zeit weit voraus und hat meiner Meinung nach nie die Aufmerksamkeit bekommen, die er verdient hätte.
Gruß
Dan
Hätt ich jetzt die Möglichkeit würde ich "Jack the ripper" auflegen.
... und wieder ist ein Stück Rock'n'Roll tot. :-(
"Link Wray
Native-American Rock Guitar Instrumentalist has died, 76 years of age.
It is with the deepest sorrow that we have to inform Links dear fans that our beloved husband and father Link Wray has deceased November 5. 2005
In respect of Links wishes, he was buried in silence and privacy from the historic protestant Church: Christians Church in Copenhagen Denmark, Friday 18th of November 2005. with attendance of his family Olive and Oliver Wray."
http://www.linkwraylegend.com/index.html
RIP - Rumble In Peace
Tom
"Link Wray
Native-American Rock Guitar Instrumentalist has died, 76 years of age.
It is with the deepest sorrow that we have to inform Links dear fans that our beloved husband and father Link Wray has deceased November 5. 2005
In respect of Links wishes, he was buried in silence and privacy from the historic protestant Church: Christians Church in Copenhagen Denmark, Friday 18th of November 2005. with attendance of his family Olive and Oliver Wray."
http://www.linkwraylegend.com/index.html
RIP - Rumble In Peace
Tom